De vaste standplaats van Slotkoor is Schloss Seehaus in Beieren. Hier repeteren we een hele week lang in de zomer aan ons programma.

Schloss Seehaus is een prachtig landhuis aan de rand van het dorpje Markt Nordheim in Noord-Beieren. Het achttiende-eeuwse complex is met zijn drie losstaande gebouwen bijzonder geschikt voor het herbergen van muziekgezelschappen.

De tuin van het slot biedt uitzicht op de landelijke omgeving. Deze omgeving met zijn kleinschalige wijngaarden is prachtig te bewonderen middels het uitgebreide netwerk van fiets-en wandelpaden.

We repeteren in de slotkapel waar een klein orgel staat en in de concertzaal waar twee vleugels en een klavecimbel staan. In de verscheidene gebouwen bevinden zich slaapkamers en sanitaire ruimtes. Aan Slotkoor zijn twee fantastische koks verbonden, die álle maaltijden bereiden!